Zwroty

Zwroty są częścią procesu sprzedaży i funkcjonowania naszego sklepu internetowego. Naszym celem jest zapewnienie naszym klientom najwyższej jakości usług oraz zadowolenia z dokonanych zakupów, dlatego oferujemy prosty i przejrzysty proces zwrotów.

Co jeśli produkt nie spełni moich oczekiwań?
Masz prawo zwrócić go w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Aby dokonać zwrotu, musisz wykonać kilka kroków.

  1. Wypełnij formularz dostępny pod tym adresem.
  2. Formularz zostanie automatycznie wysłany do naszego wsparcia.
  3. Bezpiecznie zapakuj zwracane przedmioty.
  4. Dołącz wydrukowany formularz zwrotu do paczki.
  5. Odeślij zwracane rzeczy na adres:

Nazwa odbiorcy: PEMAT Zwroty
Ulica: Kazimierza Pułaskiego 75
Kod pocztowy: 41-902
Miejscowość: Bytom
Telefon: +48 515 965 404

Czy mogę zwrócić produkt, jeśli go używałem?
Pamiętaj, że zwracany towar powinien być w nienaruszonym stanie. Masz prawo do zwrotu produktu, ale także obowiązek zachowania go w taki sposób, aby nadawał się do dalszej odsprzedaży. Oznacza to, że z produktem można zrobić to samo, co w sklepie stacjonarnym, tzn. przedmiot można rozpakować i wstępnie sprawdzić, ale nie można go używać. Jeżeli korzystałeś z zakupionego produktu w sposób wykraczający poza zwykłe sprawdzenie, zostaniesz obciążony dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości produktu.

Kto może zwrócić zakup?
Dokonać zwrotu mogą konsumenci oraz przedsiębiorcy zarejestrowani w CEIDG, których zakup nie ma bezpośredniego związku z działalnością gospodarczą.

Jak długo muszę czekać na zwrot pieniędzy?
Po otrzymaniu i przeanalizowaniu zwrotu zwrócimy Ci pieniądze tą samą metodą płatności, którą wybrałeś przy zakupie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej.

Jakie koszty zostaną mi zwrócone?
Zwrotowi podlega cała wpłacona kwota, tj. koszt zwracanego produktu lub produktów oraz całkowity koszt dostawy.

Jakie koszty nie zostaną mi zwrócone?
Koszt przesyłki zwrotnej nie podlega zwrotowi.

Co jeśli otrzymany produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem?
Jeżeli produkt jest uszkodzony lub niezgodny z opisem, konieczne będzie przesłanie nam zdjęć lub nagrania wideo oraz szczegółowego opisu problemu. Nasi specjaliści dokładnie przeanalizują zgłoszenie i postarają się jak najszybciej rozwiązać problem. W takim przypadku zachęcamy do kontaktu mailowego na adres bok@spawarena.pl.

Mamy nadzieję, że nasza polityka zwrotów spełni Państwa oczekiwania i pozwoli cieszyć się zakupami bez obaw o ich zwrot w razie potrzeby.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Infolinia:

Telefon: 000 000 000

Email: example@example.com

więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium